Project Natal a RTS žánr se neslučují
Tvrdí Rob Pardo z Blizzardu.
Šéf designu Rob Pardo z Blizzardu je značně skeptický ohledně využití Projectu Natal v RTS žánru. Co měl osobně možnost již dříve vyzkoušet, Natal měl údajně velké problémy s rozlišováním prostorových pohybů, kdy postava před obrazovkou dělala různé manévry rukou.
Díky tomuto krátkému testu Pardo nevěří, že by se tímto nepřesným způsobem daly přímo ovládat strategie, opět bude tedy třeba nějakého herního interfacu, resp. rozhraní. A tak třebaže Pardo nevylučuje herní budoucnost s nápadem typu Natal, právě Natal se v jeho očích nejeví jako ideální alternativa. Možná však alespoň krok správným směrem.
Mimochodem, Pardo avizuje, že se Blizzard v budoucnu více angažuje na konzolových platformách, kde by pak chtěli hrát stejně významnou roli, jako je tomu dnes na PC. Ovšem klíčové je povědomí, jestli hry, které chtějí v Blizzardu dělat, mohou na konzolích vlastně uspět. Co myslíte?