Skip to main content

Project CARS se připravují na start

Shrnujeme všechny poslední informace.

Bez debat nejočekávanější závodní hra několika posledních let se už v boxech připravuje na páteční ostrý start (Alza.cz, Muve.cz). Ještě než se tu ve středu objeví recenze PC verze od Michala Jonáše, který finální verzi testuje od minulého týdne, pojďme se podívat na poslední související novinky.

Team VVV pořídili sestřih z Xbox One verze, která je podle nich subjektivně citlivější na řízení aut i přidávání plynu, pokud srovnali ta samá auta s verzí na PS4. Funkce Trigger Rumble prý chybí, na rozdíl od Forza Motorsport 5.

Watch on YouTube

Jak už zaznělo, obě konzolové verze Project CARS používají metodu EQAA pro antialiasing a úroveň stínování má být někde mezi střední a vysokou hodnotou na PC. Ta střední na PC je v rozlišení 1024×4096 s 16bitovou přesností, zatímco na PS4 s 32bitovou přesností v tom samém rozlišení. Detaily tratí a aut mají být na PS4 ekvivalentem "vysokého" nastavení na PC. Podrobnější technické informace zde.

Tvůrci ze Slightly Mad Studios jinak dali na vědomí, že už je připraven Day 1 patch, který prý prošel certifikací hned na první pokus, což měla být výborná zpráva pro sebevědomí vývojářů. Zatím neřekli, co přesně bude opravovat, odvolávají se na něj však, jestli ho někdo už má nebo nemá.

Zdůraznili, že jim ve hře mohly utéct jen opravdu velmi drobné chybky, protože testování prý prováděly stovky lidí. Také upozornili, že pokud si nedostatku v nějakém videu shlédnutém miliony diváků všimne pár přispěvovatelů, rádi věnují těch pár hodin nápravě, aby byli platící zákazníci spokojeni.

PS4 verze Project CARS si na harddisku PS4 ukousne 17,8 GB, zatímco na disku Xbox One to bude 18,1 GB, vyplynulo z nejnovějších údajů obou digitálních obchodů.

Sledujte také: První hra, která využije sedmé jádro procesoru Xbox One, Multiplayerový trailer, Téměř finální podoba PS4 verze v 15 minutách, Garantované datum vydání, České LETS PLAY a HW nároky, Vše o hře na EG.

Watch on YouTube

Read this next