Chyby v Mafia 3 nedopustíme, zapřísáhl se producent
A proč se zařadí mezi áčkové hity?
EG přináší jako první - Andy Wilson, který předtím dělal producenta Splinter Cell Blacklist (či na Bodycount a Split Second) a nyní zastává tuto roli u pokračování českého klenotu, poskytl ojedinělý rozhovor neznámému webu Prankster101.
Nepřímo v něm popřel ty spekulace o Mafia 3 v dubnu, když odkryl jejich plán:
"Jakmile budeme s vývojem v zásadě hotovi, strávíme několik měsíců opravováním chyb. Až teprve v tu chvíli všem oznámíme datum vydání. Máme štěstí v tom, že 2K je vydavatel, který nám poskytuje dostatek času, když chce vydat hru bez chyb, až bude skvělá. Zabugovanou Mafii 3 v žádném případně nevypustíme, jsme si vědomi toho, co by to způsobilo."
Producent hry také vysvětlil, proč lze ve dvanáctiminutovém demu z Gamescomu vypozorovat některé nedotaženosti. Prý to bylo tím, že to bylo poměrně dlouhé demo, které se odehrávalo v rozlehlé oblasti města, a musela mezi sebou komunikovat spousta herních mechanismů. Jelikož tvoří systematický otevřený svět, někdy se prostě přihodí nepředvídatelné věci, že si hra při demonstraci začne dělat to, co sama chce.
Jak si Wilson všiml, od příchodu PS4/X1 existuje na trhu více místa, jelikož vychází méně velkých her než na konci minulé generace konzolí. proto se nebojí, že by se Mafia 3 neprosadila mezi těmi nejlepšími AAA tituly. V době, kdy vyjde, prý budou konzole ještě rozšířenější než nyní, což jim hraje do karet a což opět nasvědčuje vypuštění až někdy později v letošním roce (předobjednat na Alza.cz) - více zde.