Skip to main content

Producent brání PC podobu Dead Space 3

Prý nebude lepší než konzolová, protože to nechtěli.

O poměrně okleštěné PC verzi hry Dead Space 3, která bude konverzí z konzolí, jsme už psali. Zvedla se proti obyčejnému portu ale velká vlna nevole a tak se jí musel postavit sám producent.

Vysvětlení producenta Visceral Games Steva Papoutsise? Je jednoduché - tvůrci totiž nechtějí, aby Dead Space 3 vypadal na PC lépe než na konzolích. Chtějí, aby měli všichni hráči ze hry stejný zážitek nehledě na to, na jaké platformě budou hrát.

"PC verze pro nás není ani trošku méně důležitá než ostatní verze," tvrdí v rozhovoru pro ShackNews. "Hodně se PC verzi věnujeme. Je to dost odlišná platforma a chceme, aby měli hráči při hraní stejné zážitky jako na konzolích."

Víceméně naznačil, že chtějí, abyste Dead Space 3 na PC hráli raději na gamepadu. Ačkoli bude hra podporovat klávesnici a myš, už hraní na nich znamená, že nebudete mít takový zážitek, pro kterou je hra vytvářená. "Už to dost hru mění a hráčské zážitky také," říká Steve Papoutsis.

Jak jsme psali již dříve, půjde si u PC verze Dead Space 3 nastavit rozlišení, ale nemáte čekat žádné velké zázraky v grafice. Hra nepodporuje ani DirectX 11.

Startovní trailer Dead Space 3

Read this next