Producent Anthem vysvětluje, proč v něm některé věci chybí
"Daň za transparentnost".
Nejsou to ani tak downgrady v pravém slova smyslu, jen je prostě finální hra jiná než to, co jsme viděli během předváděček.
Ben Irving, hlavní producent Anthem z BioWare, se na Redditu nechal vyprovokovat k příspěvku, proč v něm chybí některé dříve slibované vlastnosti.
Reagoval tak na obrázkovou koláž, která shrnula věci, jež v této sci-fi onlinovce nenajdete: například vstupování do pevností přímo z otevřeného světa, hráče připojující se do mise v jejich průběhu, označovače misí ve Freeplay, přechodové animace namísto loadování, nepřátele vylézající dynamicky ze země namísto z portálu, více Javelinů na obrazovce naráz atd.
"Jde o daň za transparentnost komunikace během vývoje. Snažili jsme se, jak jsme nejlépe uměli, abychom byli otevření a sdílní, ale věděli jsme, že se určité věci v některých situacích změní. Někdy jsou lidé za tento přístup rádi, někdy je to naštve."
Irving dále zdůraznil, že je úplně normální, že během vývoje dochází k různým změnám. Existuje prý milion důvodů, proč se původní myšlenka časem změní, což se děje u každé hry.
"Důsledkem naší otevřenosti nyní je, že něco, co jsme řekli, už není pravda. Ale nestalo se to kvůli tomu, že bychom byli neupřímní k hráčům, nýbrž jen došlo k změnám během vývoje."
Jakkoli lze s producentem souhlasit, je potřeba dodat, že EA ponechali na YouTube i ta starší videa, která už neodpovídají nynější podobě hry. A že v sobě měla upozornění, že "všechno, co v nich vidíme, je natočeno přímo ze hry běžící v reálném čase".