Prodejům Syndicate uškodily potíže GAME
Myslí si to šéf tvůrců hry.
Bylo jen otázkou času, kdy propadnutí některé z her začne být svalováno na finanční problémy britského GAME, které se táhly celý únor a březen, podobně jako někteří činili vloni kvůli výpadku PlayStation Network.
Šéf švédského studia Starbreeze nyní sepisuje zpětné ohlédnutí, co se Syndicate udělali dobře/špatně a v tomto kontextu se pro sesterský server GamesIndustry vyjádřil i na téma komerčního úspěchu této futuristické akce s vytrháváním mozků z hlav.
"Prodejní čísla nejsou tak vysoká, jak bychom si přáli, ale toto by vám asi řekl každý. Nicméně Syndicate přišlo na trh uprostřed krize GAME, kdy kamenné obchody trpěly, a proto si myslím, že nám to ublížilo," uvedl Mikael Nermark, CEO Starbreeze. Avšak jak vývojář zdůraznil, pro úspěch či neúspěch čehokoli vždy existuje vícero důvodů, takže to nehází pouze na GAME.
Narážel tím na fakt, že největší britský řetězec s hrami tehdy nenaskladňoval spoustu titulů, což mohlo zákazníky teoreticky odradit od návštěvy či negativní zprávy o firmě od používání online-shopu. Únorové Syndicate však skladem normálně měl, nové hry od EA přestal nabízet až od uvedení Mass Effect 3, které mimochodem už v GAME UK nyní je k dostání, což nový šéf firmy považoval za svou prioritu.