Prodeje Kinectu vyletěly strmě nahoru
Stačila k tomu jedna TV show.
Microsoft umí některé své věci skutečně dobře prodat – stačilo přitom dát v Americe veleznámé Oprah Winfrey několik Kinectů, které ve své show rozdala do publika. K tomu navíc řekla, že Kinect pro Xbox 360 je právě tou „další velkou věcí pro hry."
Ihned po této show oznámil americký Amazon, že předobjednávky Kinectu poskočily o celých 42 procent nahoru. Kinect se tak umístil na sedmé příčce prodejů v herní sekci Amazonu.
Nahoru poskočily i bundly a to ještě víc, než samotný Kinect. Bundle s 4 GB Xboxem poskočil v předobjednávkách o 67 procent, ale je až na stém místě v celém herním žebříčku.
Mnohem větší zájem je o 250 GB bundle, jehož předobjednávky se po Oprah zvýšily o 43 procent a je zároveň na 43. místě v žebříčku nejprodávanějších věcí s herní tématikou.
Už v polovině října jsme vás informovali o masivní marketingové kampani Microsoftu, který hodlá do spuštění Kinectu investovat 500 milionů dolarů. Není tedy pochyb o tom, že právě The Oprah Winfrey Show patří do této kampaně. Microsoft se nijak netají tím, že Kinect bere jako spuštění zcela nové konzole a tomu právě odpovídá i štědrý marketingový rozpočet.