Proč přesně byl Starfield odložen, vysvětlil dodatečně xboxový prezident
Měli jsme ho už pár dnů hrát.
Den s magickým datem 11-11-2022, kdy měla hra původně vyjít, už uplynul minulý týden.
Možná i to bylo impulsem pro xboxového prezidenta Phila Spencera, aby se pustil do zpětného vysvětlování, proč vlastně Starfield před časem odložili. V tuto chvíli sice platí, že na jaro 2023, ale málokdo by si na to vsadil, mnohem reálnější jsou spíš příští Vánoce.
Hlavním důvodem prý bylo, že na Xboxu v minulosti vyšly nedodělané hry, nebo spíš hry, které na to ještě nebyly připraveny. Nespecifikoval, co měl přesně na mysli, ale hned se nabízí Halo Infinite.
"Není to ani rozhodnutí v pravém slova smyslu. Samozřejmě totiž nechcete, abyste mnohaleté úsilí vývojářského týmu pokazili tím, že se dostanete do bodu, kdy víte, že nejste schopni dodržet slíbený termín, protože by byla nehotová".
Starfield se prý chystá už tak dlouho, a bylo do něj tolik nainvestováno, i s ohledem na novou značku, že nějaký čas navíc už tolik nehraje roli. Je prý potřeba dát autorům dostatek času na vytvoření hry, aby byla taková, jakou chtějí.
"Když něco odložíte, tak to má vždy nějaké finanční dopady. Musíte zohlednit, co se stane, co se týče růstu platformy, růstu počtu předplatitelů či tržeb, které byste vygenerovali z vydání. Všechno toto je obchodní rozhodnutí a musíte vždy pořádně promyslet, jaký výsledek to přinese," uzavřel Spencer.