Proč nebylo možné vytvořit old-gen verze Star Wars Jedi: Survivor na PS4 a Xbox One?
Podrobné vysvětlení od tvůrců.
Minulý díl Star Wars Jedi: Fallen Order na starší generaci konzolí byl, takže proč sakryš nelze to samé zopakovat u dubnového pokračování Survivor?
Na tuto otázku až nečekaně detailně zodpověděl ředitel tvůrců Stig Asmussen pro březnové číslo časopisu PLAY:
"Lepší hardware současné generace konzolí nám dovolil vytvořit mnohem větší mapy, s větší hustotou a detaily, pestřejší paletu nepřátel i NPC postav a další prvky, které perfektně ladily s plány našeho studia, jak rozšířit originál, aniž by se však rozbilo něco, co se líbilo na Fallen Order".
V Respawnu se prý rychle naučili, že je skvělé využít rychlejších procesorů v PlayStation 5 a Xbox Series, rychlejší a větší paměti, svižnějších načítání atd.
Chtěli prý rozšířit celý herní zážitek a věří, že to dobře odpovídá pravému next-gen zážitku z univerza Hvězdných válek.
Vývojáři také původně uvažovali o raytracingu do Fallen Order, ale pak tento nápad zamítli, protože způsob, jakým se tvoří prostředí, byl mezi různými generacemi enginu zcela odlišný. Nicméně celý proces jim pomohl pochopit, jak by měli přistupovat k raytracingu ve své modifikované verzi Unreal Engine 4.