Proč nebude betatest Brink?
Hráči z něj dělají mylné úsudky.
Květen je akorát tak daleko, aby se vzhledem k multiplayerové povaze akce Brink začalo mluvit o veřejném betatestu. Jenže ten se překvapivě neuskuteční. Bojí se snad vývojáři ze Splash Damage vylézt se svým dílem před širokou veřejnost, jako to obvykle činí konkurenční tituly? Jejich ředitel Richard Ham to vysvětlil v rozhovoru pro server NowGamer:
"Betatesty jsou důležité, ale musí být provozovány správným způsobem. Pokud dáte nedokončený produkt do rukou stovek hráčů, někteří takový betatest mylně vnímají jako demo a očekávají od něj, že všechno bude plně funkční a vyladěné."
Svůj podíl viny na tom prý mají i ostatní betatesty, které ve skutečnosti reprezentují finální hru a jsou pouhým marketingovým nástrojem, resp. náhražkou dema. Splash Damage to soudí i podle ohlasů na betatest tehdy ještě nedokončené minulé hry Enemy Territory: Quake Wars. Proto raději Brink bude mít jen uzavřené seance pro betatest, pouze pro pozvané hráče.