Proč má NFS engine z Battlefield 3
Prý nejlépe vypadající akční závody.
Need for Speed: The Run překvapil netradičním konceptem a především použitím enginu Frostbite 2.0, který pohání připravovaný Battlefield 3. Proč se tvůrci z Black Box rozhodli použít engine z Battlefieldu?
Podle slov vývojářů je to především kvůli vizuální kvalitě. Need for Speed: The Run má být nejlépe vypadající hrou v Need for Speed sérii právě díky Frostbite 2.0. Grafika pak má být mezi akčními závody bezkonkurenční, jak tvrdí tvůrci na oficiálních stránkách.
Tvůrci také potvrdili, že ve hře nebude chybět Autolog, který má být znatelně vylepšený a upravený. V této chvíli se prý už jedná o stabilní součást série Need for Speed a v každé další hře bude Autolog lepší a lepší.
Podobně má být znatelně vylepšena také fyzika aut a dokonce i příběh, který – když už v Need for Speed hrách byl – nebyl zrovna vrcholem. Black Box jsou si toho vědomi a slibují velké věci. Jestli své sliby dodrží, se dozvíme letos v listopadu.