Proč je PC verze L.A. Noire opožděná?
Rockstar má zvláštní vysvětlení.
V souvislosti s aktuální GOTY re-edicí Red Dead Redemption se všemi přídavky bychom od Rockstaru raději slyšeli nějakou jinou zprávu, zvlášť když dnes doslova uvedl: "Jsme velkými fanoušky PC her a milujeme dělat konverze našich her na počítače co nejrychleji, to jde."
Nicméně když ne RDR (viz nedávná zpráva), tak alespoň L.A. Noire. Proč se tak ale stane s půlročním zpožděním? Šéf Rockstaru Jeronimo Barrera to konečně vysvětlil IGN.
"Neměli jsme čas na PC verzi, dokud nebyla hotova konzolová verze se všemi přídavky." Nezdá se vám to jako poněkud zvláštní důvod? Když L.A. Noire pro konzole dělalo nyní zavřené studio Team Bondi, zatímco PCčkový port pobočka Rockstaru v britském Leedsu. Proč by nemohly pracovat paralelně?
Jako druhý argument Rockstar označil toto: "Nechtěli jsme PC verzi uspěchat, abychom mohli naplno využít silných stránek této platformy a aby se na ni vyplatilo počkat". Myslí tím různé možnosti nastavení grafiky, jako je rozlišení, plynulost, anti-aliasing (až 6x), anisotropické filtrování (až 4x), SSAO, úpravu rozhraní, stínů, textur, nasvícení nebo detailů.
Připomínáme, že L.A. Noire na osobní počítače nečekaně bude v češtině.