Proč je Homefront tak krátký?
Protože ostatní hry s MP jsou na tom stejně.
Mluviti stříbro, mlčeti zlato. Kdyby se toho vývojáři Homefrontu drželi, neomílala by se profláklá krátkost jeho singleplayeru v médiích opakovaně a část zákazníků by na to do zítřejšího vydání možná zapomněla. A hlavně by tím nenabourávali mohutný hype, který kolem této FPS šikovně vygeneroval šéf THQ Danny Bilson svými prohlášeními (asi se inspiroval v EA nebo v Jirkovi Pomejemu, že chce být každý den vidět a žurnalisté mu v tom jdou ochotně na ruku - pozn. red.).
Vedle poukázání na známou věc s rozdílnou herní dobou u různých typů hráčů ve stylu "někdo Homefront skutečně dohrál za 5 hodin, jinému z testerů zabral klidně 8-10 hodin", postavil David Votypka svou argumentaci ve vyjádření pro Eurogamer na něčem jiném. A to na srovnávání s jinými hrami ze stejného žánru, což nám nepřipadá nejšťastnější.
"Délka singleplayeru Homefrontu je shodná s ostatními předními střílečkami na trhu," narážel tvůrce hry na neduh Medal of Honor nebo Call of Duty. "Toto není Mass Effect, který hráči vydrží třeba 20 hodin, což je jen kvůli tomu, že nemá multiplayer. Když nějaká hra klade velký důraz na online hraní jako Homefront, musí se to brát v potaz při posuzování trvanlivosti singleplayerové kampaně," uzavřel obhajobu krátkosti Homefrontu zástupce Kaos Studios.
Což takhle neopičit se po Call of Duty aspoň v něčem a spíš se ho pokusit trumfnout uděláním delší hry?