Proč byly vynechány PC konverze předešlých tří dílů Uncharted
Vysvětlení od Naughty Dog.
V souvislosti s tento týden vydanou PC konverzí Uncharted: The Legacy of Thieves Collection se znovu na pořad dne dostala otázka, proč vlastně hráči na počítačích dostali až čtvrtý díl a odbočku, nikoli ty předešlé.
Na tuto častou výtku v recenzích zareagoval Christian Gyrling, viceprezident Naughty Dog:
"Proč nebyly nejprve na PC předělány minulé tři díly Uncharted? Protože tyto hry by vyžadovaly zásadní přepracování, aby dokázaly uspokojit požadavky na moderní PC hry a očekávání hráčů. Na rozdíl od Uncharted 4 a Lost Legacy, které toto splňovaly."
Úvodní tři díly série Uncharted z éry PlayStation 3 sice dle výrobce stále zvládají ustát tlak času, avšak s PC porty by byla strašná práce a to se jim asi nevyplatí.
Co se týče The Legacy of Thieves Collection, tam vývojáři přidali větší možnosti nastavení, jako jsou filmová rozlišení či podpora širokúhlých monitorů. Případně přepracované ovládání na klávesnici s myší. Změnilo se také to, jak dlouho trvají přechody při nahrávání dalších pasáží.
"Jde nám prostě o to, abychom PC hráčům vždy poskytli hladký zážitek. Není to jen o kompatibilitě s moderním hardwarem, ale také o zachování původního zážitku, při důrazu na modernizaci celé prezentace," uzavřel své povídání Gyrling.