Proč boje s bossy Deus Ex stály za houby
Nepředvídatelné augmentace hráče.
K zvláštnímu doznání přistoupil šéf firmy Grip Entertainment. Ptáte se, co má s Deus Ex: Human Revolution společného? Eidos Montreal si ji najmul, aby mu externě na zakázku vytvořila souboje s bossy do hry. Ale vyloženě kvůli tomu tyto bitvy ještě nemusely stát za houby, i outsourcování může být fajn (nejen ušetřením peněz), tady byl důvod jiný.
"Když jsme se k této práci pro Eidos dostali, moc jsme toho o Deus Ex nevěděli. Eidos nám dal design a engine, my jsme vymysleli chování bossů a vrátili mu to," začal veřejně vysvětlovat.
"Museli jsme potom řešit dva problémy: jak vložit naši technologii pro souboje s bossy do enginu Deus Ex. A hlavně jak vše správně vybalancovat, když se s bossy utká hráč, který může být kýmkoli podle toho, které augmentace používá," poukázal Paul Kruszewski z kanadského studia na zjevnou nedomyšlenost.
Vývojáři tedy neměli jak poznat, na co je konkrétní hráč specializován a co všechno dokáže, z čehož pak pramenily stížnosti některých hráčů na frustrující souboje s bossy. Protože klidně mohli celý Deus Ex procházet stealth stylem hraní, ale tady se pak po nich chtěla hrubá akce. Eidos si rozhodnutí o outsourcování bossů asi za rámeček nedá.