Proč asi nebude Black 2?
A pár dalších střípků o Bodycount.
Včera jsme psali o oznámení FPS střílečky pro konzole Bodycount, na které pracuje Stuart Black, tvůrce starší konzolové střílečky Black z Xboxu a PS2. V obsáhlém rozhovoru s GameSpotem prozradil, proč Black 2 asi vůbec nebude.
"Když jsem odešel z EA, zastrčili ten projekt někam pryč a teď na něj padá prach," prozradil. "Hned po jedničce jsem na Black 2 asi čtyři měsíce pracoval, pouze předprodukční práce."
Prozradil také, že na Bodycount pracuje hodně lidí, kteří s ním spolupracovali na původním Blackovi. Takže jde skutečně o takové duchovní pokračování.
Stuart Black také trošku promluyvil o tom, o čem by měl být děj Bodycount. Odehrávat se bude v současnosti a žánr by měl být techno-thriller. Stuart Black děj přirovnává k seriálu Flash Forward - uvidíte kousek z budoucnosti, což ovlivní vaši přítomnost.
Hlavní devízou Bodycount bude stále singleplayer, ale důležitou součástí v příběhu bude i multiplayer, který bude dokreslovat vesmír. Podobně jako v Bioshock 2. "Protože jsme v singleplayeru tak zaměření na hlavní postavu, v multiplayeru můžeme příběhově rozšířit svět, ve kterém se hra odehrává."