Probíhá nábor zaměstnanců na Ghost of Tsushima 2
Dokládají to inzeráty.
Už se to minimálně jednou řešilo na podzim 2020, v návaznosti na to, že se jednička stala větším hitem, než se předpokládalo.
Studio Sucker Punch v americkém městě Bellevue aktuálně hledá nové posily. Konkrétně se shánějí pracovníci na pozice technického designéra bojů, senior designéra bojů a designéra střetů.
Podmínkou je, že uchazeči musejí znát předešlé díla tohoto studia, všimli si Tech4Gamers.
V popisku se výslovně píše, že budou pracovat na "stealth AAA hře z otevřeného světa se speciálním důrazem na boje na blízko".
"Použijte své schopnosti v designu levelů či dovednosti layoutu, abyste ještě lépe vylepšili hratelnost," vybízí se kandidáti.
Je z toho více než očividné, že musí jít o pokračování úspěšného Ghost of Tsushima, ačkoli oficiálně to zatím potvrzeno od Sony není.
Zatím posledním titulem od Sucker Punch byla Directors Cut verze hry pro PS5 vydaná loni v srpnu. Od letošního dubna už se nepracuje na dalších aktualizacích a vývojáři se naplno soustředí na svůj příští projekt.