Proč v The Last of Us 2 úplně chybí multiplayer?
Naughty Dog vysvětlují.
Možná stejně jako my zastáváte názor, že je nesmysl snažit se naroubovat na evidentně příběhovou hru nějaký dodatečný mulťák, jen aby měl další vlastnost na obalu, od toho ať jsou raději specializované hry navržené od začátku pro online zápolení.
Naughty Dog potvrdili, že navzdory spekulacím a na rozdíl od jedničky nebude v The Last of Us 2 žádný multiplayerový režim.
Tato zpráva přichází krátce po všeobecném nadšení z traileru a data vydání, po lámání rekordů ve sledovanosti a po ujištění, že tu bude čeština.
"Naše vize se rozrostla natolik, že už nebylo možné přidat dodatečný režim nad rámec enormní singleplayerové kampaně," vysvětlili to vesměs logicky vývojáři. Vydat hru bez jakékoli formy online módu prý pro ně bylo obtížné rozhodnutí, leč věří, že ho hráči pochopí.
Prý se naplno soustředí na kampaň pro jednoho hráče, která je tak ambiciózní, že se ani nevejde na jediný Blu-ray disk. Zvolili raději cestu věnovat veškeré zdroje na co nejlepší singleplayer, který bude tím největším, co dosud kdy vyrobili.
Přesto nevylučují možnost, že by mulťák někdy v budoucnu nepřidali. Nic ovšem zatím neslibují, jen o tom budou později přemýšlet, protože jsou velkými příznivci Factions stejně jako celá komunita, tudíž nehodlají myšlenku na jejich návrat úplně pohřbít. Ostatně momentálně probíhá nábor vývojářů, v jejichž popisu práce je vyloženě uvedeno, že budou makat na multiplayerové části The Last of Us 2.
Níže ještě desetiminutový vývojářský deníček o pozadí příprav tříhodinového dema pro novináře, včetně nových detailů o příběhu a záběrů: