Skip to main content

Proč tvůrce Spec Ops odstřihli od Dead Island 2

Vyjádření od protistrany.

To akcentování slova "vize" ve včerejším oznámení od Deep Silver nebylo náhodou. Nyní se k rozchodu vyjádřila i protistrana, konkrétně managing director Yager Development, Timo Ullmann:

"Náš tým složený z nejlepších kreativních mozků a technologických specialstů, který sdílí společnou identitu, měl chuť posunout hru na novou úroveň kvality. Nicméně vize naše a vize vydavatele Deep Silver se rozešly, kvůli čemuž se přistoupilo k ukončení spolupráce."

Moc konkrétního jsme se tedy stále nedozvěděli, pod slůvkem vize se toho dá schovat spousta. Jedni třeba mohli tlačit na hladký online co-op, druzí mohli preferovat jiné zaměření hry poté, co ohlasy na starší demo nebyly tak nadšené.

Nicméně v Yageru nepociťují nějakou zahořklost, že byli od vývoje i peněz odstřihnuti. Nadále zůstávají studiem, které chce dělat AAA tituly, a nyní se naplno soustředí na sci-fi hru Dreadnought, ze které něco uvidíme na Gamescomu.

Watch on YouTube

Read this next