Proč stojí Star Wars Squadrons nižší než běžnou cenu?
EA vysvětlují své pohnutky.
V hlavách lidí je často zažitá představa, že když něco stojí menší částku, musí to být automaticky méně kvalitní či s nějakým problémem, takže se na to kvůli tomu mnohdy dívají skrz prsty, jako by šlo o něco závadného či podezřelého.
Rozhodl se tomu postavit finanční ředitel Electronic Arts, když na fiskální konferenci vysvětloval, proč nacenili říjnové Star Wars Squadrons jen na 40 dolarů.
Vyvolává to určité pochybnosti i z důvodu, že v tomto vesmírném simulátoru nebudou žádné mikrotransakce, které by nižší prodejní částku kompenzovaly.
"Vždy posuzujeme hry podle toho, aby hráčům nabídly co nejvyšší hodnotu. Různé hry jsou různě rozsáhlé, většina těch našich má obří rozsah. Ale SW Squadrons jsme navrhli tak, abychom uspokojili naše zákazníky, kteří se chtěli proletět v X-Wingu či Tie Fighterovi ve vesmírné bitvě."
Blake Jorgensen přiznal, že tento titul nemá hloubku co jejich jiné kousky (i když to je docela subjektivní), ale stále to prý je neuvěřitelná hra. Proto prý zvolili mírně nižší cenu než obvykle.
Dalším jejich cílem je, aby Star Wars Squadrons zpřístupnili co nejvíce lidem, jak to je jen možné, kteří by se rádi ponořili do universa Hvězdných válek.
EA se v tomto kroku nelze vůbec divit: pokud by s takovým okrajovým žánrem vyrukovali uprostřed podzimní sezony proti AAA střílečkám, asi by to netrvalo dlouho a beztak by muselo dojít ke kvapnému přecenění, což nikdy nevrhá dobré světlo.