Skip to main content

Proč South Park využívá engine z The Division?

Zvláštní důvod.

Když se člověk dozví, že příští týden vycházející 2D adventura s RPG prvky, South Park Fractured But Whole (Alza.cz) používá stejný engine jako ambiciozní týmová onlinovka The Division, klepe si na čelo. Avšak studio UbiSoftu ze San Francisca mělo pro tuhle volbu pádný důvod.

"Chtěli jsme zreplikovat postup, jaký funguje u televizního seriálu, v němž autoři Trey Parker a Matt Stone mohou snadno učinit změny až na poslední chvíli, aby to shodně bylo možné i při vývoji hry," prozradili zákulisí pro IGN.

Watch on YouTube

Krom toho Snowdrop engine z The Division také dovolil lehce importovat grafické podklady z TV seriálu do hry. Ta nyní díky všemu může být aktuální a reagovat na události, které se v reálném světě staly během posledních tří měsíců.

Na tohle totiž dojížděl první díl hry od Obsidianu, kde to dělat nešlo. Krom faktu, že Stone a Trey z něj chtěli dělat obdobu Skyrimu.

Read this next