Proč přesně zmizely věže a minimapa z Far Cry 5
Už bez vedení za ručičku.
Už to jednou zaznělo během E3, ale když teď přišlo od UbiSoftu podrobnější vysvětlení, není od věci se k tématu vrátit.
Proč přesně tedy z únorového Far Cry 5 (Alza.cz) zmizí klasické věže (na rozdíl od minulých dílů) a také mini-mapa?
"Je to kvůli tomu, aby to pomohlo samotnému prozkoumávání prostředí. Far Cry 3 a Far Cry 4 vás naučily, že jedinou cestou, jak zjistit, co se v téhle oblasti dá dělat, je vylézt na věž, stisknout tlačítko a všechno se najednou objevilo. Tentokrát se ovšem chceme na průzkum zaměřit ve stylu - Nejsem si jístý, co mám udělat nebo kam mám jít."
Hlavní scénárista Drew Holmes také pro GamingBolt uvedl, že nechtějí, aby hráči civěli na minimapu v rohu obrazovky, protože jim toho vždy až moc vykecala, co je v herním světě nového. Ve Far Cry 5 prý budete muset během hraní dávat pečlivý pozor, abyste si všimli významných míst v prostředí (pokud grafici a designéři odvedou dobrou práci), abyste se dle nich zorientovali sami.
Čili hra vás bude méně vodit za ručičku, co máte jít podniknout, namísto toho to spíš bude záležet na vás, co se vám zrovna chce spáchat.