Proč přesně sklouzlo Horizon: Zero Dawn do příštího roku?
Tvůrci vysvětlují.
Když byl odklad z Vánoc na březen 2017 oznámen, doprovázela to pouze četná klišé. Na E3 se Guerrilla Games rozpovídali o přesných důvodech skluzu Horizon: Zero Dawn (Alza.cz).
Získaných pár měsíců navíc chtějí využít na vyladění questů i mechanizovaných ještěrů, řekli pro GameSpot:
"Ve hře je rozlehlý otevřený svět se spoustou rozdílných regionů, plný spousty questů a různých potvor. Pouhé testování všech těchto věcí je mimořádně časově náročné. Ve hře je toho obsahu, který musíme projít, prostě moc a snažíme se zvednout kvalitu všeho."
Holandské studio se v této PS4 exkluzivitě také pokusí vylepšit úroveň některých příběhových sekvencí a dialogů, stejně jako animace tváří (sledujte 10 minut hraní E3 dema).
V současné chvíli se Horizon nachází ve fázi pre-alfa, což prý s dvěstěhlavým vývojářským týmem poskytuje dostatek času, aby do konce zimy všechno stihli, jak si představují.
Už prý jen ta samotná změna žánru z first-person stříleček Killzone do otevřeného světa s akčním RPG jim dává zabrat - aby mohli přinést čerstvý mix ingrediencí, sledovali dokumentární přírodovědné filmy od BBC, stejně jako studovali sci-fi prvky s roboty. A proč je hlavní hrdinka ženou? To prý nemáme řešit, hlavní má být její osobnost a původ z domorodého loveckého kmene.