Proč přesně se Shadow of War zdrží?
Vysoko nastavená laťka.
Ta zpráva nás ve čtvrtek všechny zklamala, protože tím pádem nebude na konci letních prázdnin co hrát (myšleno AAA tituly).
Viceprezident kreativy Micheal de Plater se ke skluzu Shadow of War (Alza.cz) ze srpna na půlku října dodatečně vyjádřil v pátečním oficiálním vysílání na Twitchi:
"Celý proces, který zahrnuje testování, debugování a opravu chyb, je prostě absolutně masivní. Uvědomujeme si, že až hra vyjde, úroveň vyladěnosti, stability a vybalancování musí být minimálně stejná jako v Shadow of Mordor, což je opravdu velmi vysoko nastavená laťka, kam se musíme trefit."
Těch nedávných 88 minut hraní je prý stará verze hry, se spoustou již opravených věcí. Studio Monolith se prý ostýchalo tento build vůbec ukazovat, protože ten připravený pro E3 (pro konferenci Microsoftu již tuto neděli večer) je údajně "světelné roky napřed".
Micheal de Plater si opět neodpustil trochu toho nezbytného hype: "Během vývoje této hry jsme postupně zjišťovali, o jak moc je Shadow of War větší hrou než Shadow of Mordor. Platí to v každém ohledu: velikost hry, počet nepřátel, složitost bojového systému i Nemesis."