Proč před vydáním nejsou recenze Destiny?
Bungie vysvětlují a varují před uspěchanými.
S tím, jak je čím dál více her prošpikováno online prvky, se stává jejich pořádné testování ještě před ostrým vydání problémem. Vědí to i v Bungie, kteří během interního testování zjistili, že nejdůležitější na jejich nové hře je živoucí, sociální svět.
"Přemýšleli jsme o různých způsobech, jak zalidnit svět Destiny pro účely předčasných recenzí. Odhadovali jsme, že by byly potřeba řádově tisíce hráčů, abychom měli jistotu, že na každém veřejně dostupném místě ve hře někoho potkáte, kdo je připraven vypravit se s vámi během dne i noci na různé aktivity. Jenže kde bychom takové tisíce hráčů sehnali?" ptají se sami sebe tvůrci.
Rozhodli se proto, že recenze Destiny prostě musejí počkat až na dobu, kdy bude hra oficiálně vypuštěna. Říkají, že to je pro ně něco úplně nového a také trochu riskantní. Jednak kvůli tomu, že netrpělivě vyhlížejí první recenze, z nichž získají zpětnou vazbu k jejich dílu.
A především: existuje nemalá skupina hráčů, kteří si hru pořídí až poté, co si přečtou verdikt v magazínu, kterému důvěřují. Bungie s tím prý nemají problém, protože vytvořili něco, na co jsou velmi pyšní a doufají, že se vám bude líbit stejně jako jim.
Varovali také před uspěchanými recenzemi od lidí, kteří nemají dostatek trpělivosti nebo času, aby se s Destiny vypravili na dlouhou jízdu. Jinými slovy, pokud někdo vydá recenzi hned ve středu po pár hodinách hraní, když se ví, že žádné verze v předstihu neexistovaly, je to podezřelé, nebo to zavání psaním například jen z bety. Servery nicměně poběží už od dnešních 13:00 středoevropského času, pokud si někdo hru dokázal obstarat dříve.
"Destiny ve skutečnosti začne až na 20. levelu, kdy se odemkne Heroic mód pro denní a týdenní příběhové kapitoly. Tyto Heroic Strikes budou velkou výzvou a narazíte v nich na nepřátele na velmi vysokém levelu, k jejichž přemožení potřebujete schopnosti, patřičnou výbavu a někdy i kreativní přístup k vylepšování vaší postavy," zdůraznili tvůrci na blogu.