Proč nepodporuje Titanfall hraní napříč platformami? Může za to X360
Respawn by očividně neměli s cross-platform hraním problém.
Říkali jste si, proč nejde, aby hráči na PC hráli proti hráčům na konzolích od Microsoftu, když všechny hry běží na cloudovém řešení od Microsoftu? V podstatě by to nebyl problém, ale jak prozradil hlavní programátor Respawn Jon Shiring, za všechno může Xbox 360 verze. Na které Respawn vůbec nepracovalo.
"My na Xbox 360 verzi neděláme, nevyvíjíme ji a nejsme ani ti, kdo na ni budou vydávat patche," prozradil pro server Engadget. "Mohli bychom si při cross-platform hraní zadělat na pěkné problémy, pokud bychom patchovali všechny servery, ale lidé na Xbox 360 by díky tomu nemohli hrát, dokud Bluepoint, kteří na té verzi dělají, také neudělají svůj patch a nechají ho projít certifikací."
Proč tedy není alespoň PC versus Xbox One? To má také jednoduché vysvětlení. Xbox One verze běží primárně přes Xbox Live službu, zatímco PC verze běží přes Origin od EA. Hráči na Xbox Live tedy nemohou vidět hráče na Originu a obráceně.
"Nezastavuje nás prostě nějaký velký technický problém, ale spousta menších," vysvětluje Jon Shiring.