Proč nemá Destiny na PS4 a Xbox One 60 fps? Kvůli starým konzolím
Tvůrci chtějí, aby měli na všech platformách hráči stejný zážitek.
Není to tak dlouho, co bylo potvrzeno, že Destiny bude mít na PlayStation 4 a Xbox One rozlišení 1080p a poběží ve 30 snímcích za sekundu. Spoustu hráčů zajímalo, proč tomu tak je, když minimálně na PS4 běžně hry vycházejí se 60 snímky za sekundu. Například Tomb Raider: Definitive Edition, Shadow Warrior nebo Wolfenstein: The New Order.
Jason Sussman z Bungie pak pro server Venture Beat vysvětlil, proč se tak rozhodli. Chtějí totiž, aby hra byla stejná na všech platformách a jelikož vychází také na X360 a PS3, museli se tomu přizpůsobit.
"Mohl bych zacházet do technických detailů, ale byly by dost nudné. Má to co dělat s výkonem. Vycházíme na více platformách, takže jsme museli dávat na všech čtyřech pozor, aby hra vypadala a hrála se totožně. A také aby vypadala co nejlépe na dané konzoli. Snažíme se vybalancovat geometrii, textury, efekty, počet hráčů na obrazovce tak, aby byl na každé platformě stejný herní zážitek."
Jinými slovy, kvůli horšímu hardwaru starých konzolí museli přizpůsobit i verzi hry pro nové konzole. Což asi není dobrá zpráva pro ty, kteří si koupili za více než deset tisíc novou konzoli.