Proč nebude v Sekiro Shadows Die Twice mulťák?
+ obal Game Informeru.
Jednou z her, o kterých se příliš nemluví, ale jsou na spadnutí, je březnový Sekiro: Shadows Die Twice (Alza.cz).
Teď se na tom patrně dost změní, protože hra je na obálce a v preview únorového čísla Game Informeru.
Pro ten tvůrci z From Software mimojiné vysvětlili, proč absentuje online multiplayer, který přitom v sérii Dark Souls byl, byť v poměrně netradiční formě.
"Dáváme si od těchto prvků pauzu. Stejně jako vy bychom si hrozně rádi vytvořili vlastní postavy, ale nezbývá než doufat do budoucna, kdy by se něco takového mohlo stát realitou," naznačili autoři možné pokračování s těmito online elementy.
Jejich nepřítomnost má mít zase určité výhody: nikdo se vám nebude moci vloupat do vaší rozehrané hry. Budete si moci bitvu zapauzovat, jak se vám zachce. Krom toho jsou levely i bossové navrženi tak, aby byli výzvou pouze v singleplayeru, nikdo nemusel myslet na to, jak budou probíhat kooperativní bitvy nebo jak se budou někteří hráči schovávat po mapách.