Proč nebude v Deus Ex multiplayer?
Důvodů je více.
Sympatické vyjádření přišlo z Montrealu. Je přesně tím, co fanoušci chtěli slyšet. Obsahuje v sobě upřímnost, aniž by znělo jako brečení, ale přitom vše dává logiku a ještě to je vydařené PR.
Šéftvůrce hratelnosti Deus Ex: Mankind Divided pro Oficiální Xbox Magazín vysvětlil, proč v chystané hře nenajdete multiplayerový komponent. Prý by se moc nehodil do vyprávění příběhu, který zůstává jádrem všeho. Online hraní by prostě muselo dávat logiku ohledně příběhu.
"Když se podíváte na Mass Effect 3, jeho multiplayer je velmi dobrým zážitkem i důkazem, že se podobný úkol může podařit. Jenže hoši z BioWare už mají na kontě tolik dílů, zatímco my teprve děláme druhé pokračování. Teprve se vše učíme. V budoucnu se možná vydáme podobným směrem jako oni, ale muselo by to být středobodem našeho celého snažení, ne jen přílepek," uvedl Patrick Fortier.
A co takhle svěřit multiplayer nějakému externímu studiu, aby se o něj postaral, to by náhodou nešlo? Podle odpovědi vývojáře by to prý nebylo vhodné. Dát tohle za úkol third-party firmě, nejspíš by to nedopadlo dobře, ostatně Eidos Montreal s tím má zkušenosti s bossy v minulém dílu Deus Ex.
"Zakomponování MP by muselo být na stole hned od prvního dne vývoje, abyste věděli, jak ho uchopíte v rámci celku," dodal tvůrce a nelze s ním než souhlasit. Nutno také doplnit, že výrobce kdysi plánoval onlinový Deus Ex Universe, ale slehla se po něm země.
Více o Mankind Divided v preview, 25 minutách z E3, tech-demu o efektech a kompletním pokrytí EG - vydání se plánuje na jaro 2016 pro PC/PS4/X1, rezervujte si svůj kus na Alza.cz.