Proč jsme stále neviděli kampaň Halo Infinite?
Autoři vysvětlují.
343 Industries mají nůž na krku, odklad o další rok si už nemohou dovolit a 8. prosinec 2021 prostě musí stihnout za každou cenu.
Ten intro filmeček k mulťáku byl sice hezký, ale určitě jsme teď, pouhých pár měsíců před vypuštěním, čekali mnohem více.
Proč něco nepřivezli na virtuální Gamescom, abychom si udělali představu o hratelnosti, se jal vysvětlovat Joseph Staten, šéf kreativců studia:
"Stížnosti o absenci záběrů ze singleplayerové kampaně určitě registrujeme, ale v tento moment ji nechceme ukazovat, abychom se ujistili, že vývojáři se naplno soustředí na její vyladění, jak to je možné."
Staten přirovnal současnou fázi vývoje k přistávání letadla.
Prý nám rádi poskytnou více záběrů z hraní a trailerů až tehdy, když se to nebude plést (motat) do zdárného zvládnutí této etapy tvorby hry.
Jinými slovy, pokud by mělo studio vyčlenit desítky lidí k tomu, aby vymazlili co nejlepší video pro účely Gamescomu, pak by jim tyto kapacity a hlavně čas chyběl při dokončování Halo Infinite pro prosincovou premiéru.
Je nepochybné, že to vše souvisí s dřívější tvrdou kritikou zastaralého videa připraveného pro E3 2020, z čehož se 343 poučili a bojí se zveřejnit něco, co není úplně špičkové, protože podruhé by jim to už komunita neodpustila.