Skip to main content

Proč je The Evil Within na Xbox One opět horší?

+ videoporovnání tří verzí.

Porovnání PC, PS4 a X1 verzí survival hororu pro vás opět připravil Eurogamer. Co jsme zjistili?

Hra má problém dosáhnout běhu v plynulých 30 snímcích za vteřinu, i když třetinu obrazovky zabírají černé pruhy, které údajně měly navodit filmový zážitek, ale panuje podezření, že jsou spíš kvůli výkonu.

Z testování vyplynulo, že na PS4 The Evil Within šlape v rozlišení 1920x768, zatímco na X1 pouze v 1600x640, což je ekvivalent 1080p vs. 900p s těmi černými pruhy. Dynamické přizpůsobení rozlišení jako ve Wolfenstein: The New Order se zde nevyskytuje.

Základní technika pro antialiasing vesměs dostačuje, ale na Xbox One způsobuje zvětšený obraz spolu s FXAA a post-processingem rozmazanější výsledek. Jiným problémem na Xbox One je, že renderer enginu občas není synchronizovaný se simulací pozadí, což vyúsťuje v neustálé zadrhávání obrazu i při zamčeném framerate na 30fps.

Ale ani PS4 verze není technicky dokonalá, protože tato konzole má potíže s dekódováním textur, ačkoli na PS4 hra celkově dosahuje větší plynulosti a doporučujeme raději ji, přestože se ani v jejím případě nedá hovořit o výborné optimalizaci.

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Read this next