Proč je State of Decay 2 hned na Game Pass?
Tvůrci vysvětlují své uvažování.
Když bylo před časem oznámeno, že State of Decay 2 (Alza.cz) bude od úplného začátku (22. května) dostupné na službě Xbox Game Pass za 150 Kč, vyvolalo to podzvižení. Stejně jako jeho překvapivě nízká prodejní cena.
Zakladatel a ředitel Undead Labs, Jeff Strain a Richard Foge, na toto téma nyní promluvili v rozhovoru pro GameSpot:
"Game Pass je báječný v tom, že do hry přivede lidi. Když uvažujete v dlouhodobém horizontu, který je delší než pár měsíců, spíš roky, dává smysl jich přinést do hry co nejrychleji co nejvíce. Vytvořit si s nimi vztah a ať si užijí, co jste vyrobili. A pak jim časem dáte věci, které si dokoupí. Nakupování je zábava, když danou věc milujete."
Tvůrci tedy počítají s tím, že vydělají na tom, že hráčům později nabídnou velké DLC se zbrusu novým režimem, novou mapou a novými výzvami. Doufají, že lidé budou State of Decay 2 milovat natolik, aby nad ničím nepřemýšleli a ihned kupovali.
Jedním dechem dodali, že nejde o hru založenou na zrůdných mikrotransakcích či lootboxech. Nic takového zde nenajdete, ani je k tomu nenutí Microsoft, který je držitelem práv, protože na projekt vsadil už v letech 2009-2010, kdy bylo perma-death sprosté slovo.
Co se týče prodejní ceny, Undead Labs říkají, že raději budou mít pět milionů hráčů (tolik se prodalo prvního dílu) platících 30 dolarů, než dva miliony hráčů platící 50 dolarů: "Přiznáváme, že to je nižší cena, než jste obvykle zvyklí, ale doufáme, že to vyměníme za dlouhodobou komunitu hráčů. Naším cílem není vydělat na hře rychlé prachy a pak se hned přesunout na příští projekt".