Proč je Dying Light 2 jen v 30fps na Xbox Series S?
+ plán patchů, technický rozbor.
Tymon Smektala je hlavním designérem v polském studiu Techland a o víkendu se stal takovým tiskovým mluvčím na Twiteru.
Pustil se totiž do vysvětlování, proč je Dying Light 2 ve verzi na Xbox Series S zamčeno na chod jen v 30 snímcích za vteřinu:
"Ještě se na to podíváme, ale drží nás zpět GPU v těchto konzolích. Každá hra má různá nároky. Dying Light 2 je unikátní svou hustotou a vertikálností herního světa, takže streamuje více dat než většina jiných her v otevřených světech".
Smektala dodal, že se vývojáři samozřejmě mohou vždy zlepšit, co se týče schopnosti optimalizace, ale vyzval k prozkoumání analýzy od Digital Foundry, která je veskrze pochválila.
A na čem budou teď prioritně pracovat, po tom gigantickém startu z konce týdne?
Nejprve hodlají řešit problémy s co-opem, protože vysoký zájem hráčů rozbil servery Sony, Microsoftu a Epicu.
Pak se budou zabývat tím, že někomu se dělá špatně z pohybů kamery, aby to bylo napraveno v prvním patchi po vydání. Příště se zaměří na motion blur a na zorné pole výhledu.