Proč EA kálí na podporu Nintendo Switch?
Přišli s vysvětlením.
Hybridní konzole od japonského výrobce poslední dobou dostává i hry, u kterých se to kdysi vůbec nečekalo. Souvisí to s její čím dál rostoucí popularitou, takže každý si chce rychlým portem ukousnout něco málo z koláče tržeb.
Ovšem ne tak Electronic Arts. Ti dosud na Nintendo Switch vypustili pouze čtveřici her před delší dobou - dva ročníky FIFA plus indie kousky Unravel 2 s Fe - a tím kupodivu úplně skončili, na rozdíl od většiny ostatních výrobců.
Jejich pohnutky vysvětlil na dotaz akcionářů na finanční konferenci přímo předseda představenstva EA, Andrew Wilson, jak reportovalo IGN:
"Když zvažujeme, na které platformy hru přinést, zkoumáme celou řadu věcí. Jestli se na ni opravdu hodí, co se týče ovládání nebo komunitního ekosystému, tedy jestli hráči ocení, že si ji mohou zahrát právě na této konzoli?"
Jenže mají prý v rukávu spoustu interních dat, která jim ukazují, že mnoho majitelů Switch vlastní i PS4 či Xbox One či PC. Takže hry od EA si raději zahrají na nich, možná i díky většímu výkonu, namísto aby se snažili o hraní nějakého "upachtěného" portu pro Nintendo. Na něm prý raději hrají jiné hry než ty multiplatformní, které jsou pouhou konverzí bez extra funkcí navíc.