Proč DriveClub tak selhal?
Možná nespokojené hráče odškodní.
Vloni touto dobou postihly podobné problémy Battlefield 4 a podle názoru EA to dlouhodobě poškodilo reputaci této série. Letos si Černého Petra odnesla Sony, která se dosud těšila přízni hráčů.
Proč tedy DriveClub při ostrém startu minulý týden tak selhal, čímž nemyslíme známky v recenzích a stížnosti na málo obsahu? Kdo pochybil a co jak podcenil? Ředitel tvůrců Paul Rustchynsky se na toto téma rozhovořil na Twitteru:
"Probíhal uzavřený betatest a žádné z těchto problémů se neobjevily, takže jsme si věřili, že všechno je dobře připravené. Potíže, které nastaly, byly naprosto neočekávané."
Evolution Studios museli dočasně vypnout některé klíčové vlastnosti hry, jako jsou kluby, žebříčky, výzvy či sociální aktualizace, ale ani to zjevně nepomohlo. O víkendu také vyšel patch 1.03, který měl snížit zátěž serverů, vylepšit konektivitu a zvýšit kapacitu (kolik lidí si hru koupilo, netušíme). Přesto pořád spousta hráčů hlásí, že nejsou schopni se do hry připojit.
Co tedy s tím, když jste za DriveClub zaplatili plnou cenu a nemůžete už týden hrát, ani se nezdá, že by se problém v dohledné době nějak rozumně vyřešil? (zatím nezbývá než spoléhat, že někdo jiný uvolní místo).
"Zvažujeme různé možnosti pro kompenzaci hráčů," odpověděl tvůrce, který také pořád netuší, kdy by mohli vydat PS Plus edici. Nicméně zdůraznil, že i když se vám do online hry s ostatními nepovede připojit, můžete si stále užít singleplayerový Tour režim, vlastní sólo soutěže či upravovat vozidlo.