Proč bylo vlastně Ubisoftem zrušeno původní Rainbow Six: Patriots?
Bylo vyráběno na staré konzole a na nových už nefungovalo.
Když Ubisoft na své E3 konferenci velkolepě oznámil chystanou multiplayerovou hru Rainbow Six: Siege, znamenalo to v podstatě zrušení již dříve oznámených Rainbow Six: Patriots. V rozhovorech šéf Ubisoftu Yves Guillemot říkal, že se nakonec rozhodli zaměřit na multiplayerovou hru a Patriots měla být spíše singeplayerová, ale Oliver Couture z Ubisoftu řekl v rozhovoru pro Rock, Paper, Shotgun poněkud jiný důvod.
"Abych řekl pravdu, pracoval jsem na Patriots tři a půl roku, což znamená, že Patriots byli old-gen. Měli vyjít na X360 a PS3. Next-gen konzole byly za rohem a tak jsme si řekli, že také chceme next-gen hru. Co pro to tedy můžeme udělat?" vysvětluje.
"Zkoušeli jsme různé věci s destruční technologií a uvědomili jsme si, že zásadně mění hru. Zkoušeli jsme, jak by šla aplikovat na old-gen design hry, ale prostě to nefungovalo. Takže pro nás bylo lepší všechno vymazat, vše zresetovat a udělat to, co bude pro hráče nejlepší."
Je tedy možné, že se některé věci z již zveřejněného dema Rainbow Six: Patriots vrátí v Siege? Na to Couture není schopen odpovědět, protože pro singeplayer ještě nemají žádný plán. Pravdou totiž je, že jejich primárním zájmem je skutečně multiplayer.
"Chceme se ujistit, že multiplayer je zábava, ale chápeme, že singeplayer je také důležitou součástí her. Na něm v současné době také pracujeme," prozradil. "Jak ale bude singeplayer rozlehlý ještě není jasné, ale rádi bychom tam nějaký měli. Nedokážu ale říct, že bude jak filmový jako v Patriots."