Proč bude XCOM 2 jen na PC?
Tvůrci vysvětlují pohnutky.
Po úterním oznámení a dalších detailech promluvili vývojáři z Firaxisu o tom, proč vlastně XCOM 2 míří pouze na PC, když minulý díl byl i pro předešlou generaci konzolí.
"Máme s hrou velmi ambiciozní cíle a abychom jich dosáhli, musíme využít veškerých znalostí a zkušeností studia. A ty jsou především v PC, to je náš domov, který je pro nás komfortní zónou", vysvětlil kreativní ředitel Jake Solomon pro IGN.
Na interních schůzkách prý řešili, že by na PS4/X1 muselo být odlišné uživatelské rozhraní, nejen pro ovládání, ale i pro lepší viditelnost textů na televizi z gauče. To vše by vyžadovalo dost práce navíc a ohrožovalo by to prý sílu jejich vize. Soustředit se nyní jen na PC prý dává největší smysl.
Z tvůrců tedy asi nedostaneme přiznání, zda se minulý díl neprodával na konzolích tak báječně, aby to za tu námahu stálo. Zato však otevřeně hovoří, že konzolový port XCOM 2 do budoucna úplně vyloučen není. A že PC verzí se zabývají jako tou první, což zní docela pro majitele PS4/X1 docela nadějně.