Proč Battleborn vyžaduje permanentní připojení i pro singl?
2K vysvětlují.
Přestože by se jistě dalo vymyslet nějaké elegantnější a šikovnější technické řešení (např. synchronizace vždy po připojení), Gearbox a 2K se rozhodli pro variantu, která může některým lidem přidělat starosti a je dobré o ni vědět dopředu.
Battleborn totiž bude vyžadovat neustálou internetovou konektivitu i pro hraní singleplayerového příběhového režimu (stejně jako u co-opu s přáteli či kompetitivního MP), což nebývá zvykem. Jak to výrobce pro VideoGamer vysvětlil?
"Jedním z důvodu je, aby se získané zkušenostní body přenášeli mezi mulťákem a singlem i obráceně. Udržení datové integrity je pro tvůrčí tým hlavní prioritou. Uschování všeho online zařídí, že data hráčů budou dostupná kdykoli, ať už dojde k selhání hardwaru nebo pořízení nové konzole."