Příští Ubisoft hry nebudou tak lineární, včetně dalšího Assassin's Creed
Nepůjdou tolik podle scénáře.
Ubisoft chce hry, které se nebudou tolik odvíjet od skriptování a nalinkovaného děje. A příští Assassin's Creed má zcela využívat této nové filozofie.
Řekl to Serge Hascoet v rozhovoru pro francouzské noviny Le Monde. Řekl, že dějová linka ve hrách by měla být pouze nepatrná část zážitku a neměla by hráče nutit vydávat se po ní.
Ubisoft chce v budoucích hrách dát hráčům volnost, zda se chtějí věnovat příběhu nebo ne. Jakmile nebudou narativní omezení, umožní to hráčům lépe interagovat s herním prostředím podobně jako v Far Cry Primal nebo Watch Dogs 2.
Obě hry jsou první předzvěstí, ale skutečně této filozofie využije až chystaný Assassin's Creed. Vývojářský tým podle něj "vytvořil systém, který má pro hráče smysl, když provádí určité akce a tyto akce se také projevují dlouhodobě a pozměňují herní svět".
V září šéf Ubisoftu Yves Guillemot řekl, že příští Assassin's Creed možná vyjde až v roce 2018.