Příští Prince of Persia se má podobat Raymanovi
A proč se nový Tomb Raider nebude lišit?
Což takhle dát si před Velikonocemi dvě spekulace o možných pokračování slavných sérií, z nichž o jedné jsme nic neslyšeli už čtyři roky?
Podle zvěstí na francouzském webu Le Portail du jeu Video má být nový díl Prince of Persia pouze 2D plošinovkou a podobat se Rayman Legends.
Prý využije shodný engine UbiArt, který pohání i blížící se Child of Light. Animátoři údajně mohou ručně rozpohybovat každou část těla hrdiny separátně, což má vyústit v pestré pózy a pohyby.
UbiSoft se k tomu odmítl vyjádřit, ale tento žánr by docela dával smysl, když by jinak hrozil přetlak trochu splývajících 3D akčních adventur (letos dva díly Assassins Creed + Watch Dogs + The Division), kterou měl dle starších úniků další Prince of Persia původně být též.
Crystal Dynamics zase nabírají nové posily pro tvorbu pokračování Tomb Raidera a v popisu pracovních pozic o něm něco málo prozradili, resp. jen potvrdili, že se moc nebude lišit od toho minulého.
Designér herních systémů má být odpovědný za opět přítomné RPG prvky, vývoj postavy a ekonomiku ve hře. Návrhář bojů se bude věnovat chování umělé inteligence, systém krytí, boj na blízko i stealth postup.
Po vedoucím týmu specializovaného na filmečky se žádá schopnost odvyprávět příběh a smysl pro estetiku, tedy opět to samé, na čem si zakládal loňský Tomb Raider. Uchazeč musí mít čtyřletou praxi v oboru a být u vydání aspoň jedné konzolové hry. Čtěte také první drobky z listopadu.