Příští hra tvůrců Vanishing of Ethan Carter bude mnohem delší a složitější
+ novinky o PS4 konverzi.
Vlastní zpráva - Dalším plodem nedávné cesty reportéra Eurogameru do Polska je zjištění novinek od studia The Astronauts, tvůrců úspěšného Vanishing of Ethan Carter (recenze). Designér a šéf firmy Adrian Chmielarz nad pivem přiznal, že prodeje přestali počítat, když jich bylo 250 tisíc kusů, protože budoucnost už měli v pohodě zajištěnou.
Avizovanou konverzi této adventury na PS4 prý dost zpomalil přechod na Unreal Engine 4. Celá hra se proto musela od základů předělat za použití stávajících grafických podkladů (ne pouze změnit pár nastavení a hned jela), nicméně aktuálně míří na letošní 3. čtvrtletí, asi září. Díky změně na UE4 prý je vše plynulejší, lépe je podporován otevřený svět, vyladí se tu a tam nějaké drobnosti, ale pocit z hraní zůstane totožný jako na PC. O Xbox One verzi zatím není rozhodnuto, i když by mohla slušně vydělat další peníze - záleží hlavně na vytíženosti vývojářů, kteří ji zatím nechtějí slibovat.
I kvůli snaze převést Ethan Cartera do virtuální reality, což prý vyžaduje spoustu testování a úpravu celé hry na míru. Nyní běží jen na Oculus Rift, jiné VR ještě nejsou k dispozici (Morpheus, Vive atd.).
Příští, úplně nová hra od The Astronauts bude mnohem větší než Ethan Carter - ve smyslu obsažení více herních systémů a více herního obsahu. Zabaví na delší dobu, ne pouze jednohubka, která se dá zkonzumovat za pět hodin na jeden zátah, což byl specifický žánr, na který se Poláci chtěli původně vždy soustředit.
V uplynulém roce prý probíhá výzkum všeho a opět půjde o příběhovku, která by prý nešla odvyprávět v jiném médiu. A znovu se ocitneme v otevřeném světě, kde cítíte prostor a chcete se o něm něco dozvědět. Jediný problém je, že studio zaměstnává jen osm lidí a zbytek prací outsourcuje, takže vše asi bude dlouho trvat. Další názory Adriana Chmielarze zde.