Skip to main content

Příslib kvalitního DLC k Mass Effect 2

Tvůrci se poučii z chyb u jedničky.

Greg Zeschuk z BioWare v předstihu slíbil bohatý obsah k Mass Effect 2. Podle něj se tvůrci poučili z předchozích chyb (z přídavků k prvnímu dílu Mass Effect). Nyní počítají s DLC už od začátku designování celé hry, je to součást vývoje hry ještě před jejím uvedením na trh. Pokud by o přídavném obsahu začali uvažovat až poté, co hra vyjde, dopadlo by to prý špatně.

Zeschuk by chtěl, aby Mass Effect 2 sloužilo jako taková platforma, kterou budou dlouhodobě (několik roků) podporovat a udržovat při životě - právě díky stažitelným rozšířením. Ano, nabízelo by se, jestli by obsah nabídnutý dříve či později ke stažení (za nějaké ty drobné) nemohl být už součástí prodejní verze hry?

Na druhou stranu, takhle si jej budou moci užít všichni ti, kdo příliš chvátají do cíle. První díl Mass Effect vám mohl zabrat několik desítek hodin pro dokončení - a nebo také slabších 15 hodin, což se na RPG skoro ani nesluší. Nicméně Zeschuk připomíná, že tihle lidé zkompletovali hru stěží na 50% a nevyužili tak jejího potenciálu a nabízených možností. Je to jako mít DLC, obsažený přímo ve hře, který ale spousta lidí vůbec nehrála…

Mass Effect 2 má mít přídavný obsah, který vás údajně posadí na zadek. A stejně tomu má být v případě nedávno vydaného Dragon Age: Origins. Můžeme si jen přát, aby se chystalo něco tak velkého, jako byly přídavky pro Grand Theft Auto IV.

Read this next