Skip to main content

Přirovnal hry k pornu, aby vysvětlil, proč nechcete čím dál realističtější grafiku

Analytik zase perlí.

Nedá se říct, že by v zásadě neměl pravdu. Jen ten způsob, jakým to popsal, vyvolává udivené reakce, čemuž se ani nelze moc divit.

Analytik Michael Pachter se ve svém pořadu Pachter Factor vyjádřil na téma, proč se grafika ve hrách nemůže, nebo spíš neměla, do budoucna neustále jen zlepšovat a zlepšovat.

Hráči podle něj nechtějí až přehnaně superrealistické hry. Netouží po pocitu, jako když opravdu někoho zabili ve skutečnosti. Prostě se jen chtějí bavit tím, že vykosí nepřítele, vezmou mu věci a posunou se k příštímu úkolu. A pak došlo na to srovnání...

"Hry jsou jako porno, že? Každý se rád dívá na porno, ale vážně se chcete dívat na všechny uhříky, které má herec na zadku, ať už muže či ženu? Nemyslím si, že by tomu tak bylo. Máme rádi naše filmové hvězdy, ať už pornoherečky či ostatní, dokud mají makeup a vypadají perfektně. Jakmile se k nim ale dostanete blíže a spatříte všechny ty nedostatky, už to není taková sranda. Proto jsem přesvědčen, že si přejeme hry bez těchto skvrn na kráse, toužíme, aby vypadaly pěkně a čistě, ale ne až příliš realisticky."

Pachter i kvůli tomu nevěří, že bychom se jednoho dne dostali do bodu, zejména u stříleček, že by působily tak věrně, aby vám rozházely žaludek. Nečeká proto, že bychom ve hrách brzy koukali na scény, jak padlému protivníkovi vylézají ven vnitřnosti.

Read this next