Přínosy přechodu MotoGP 18 na Unreal Engine 4
Milestone představili detaily.
Italské studio tento týden uspořádalo prezentaci v Londýně, kde ukázalo novinářům dvojici svých her. Vedle Ride 3 to bylo MotoGP 18 (Alza.cz).
Tento ročník ofciálně licencovaných motorek letos poprvé přejde na Unreal Engine 4, což má být výrazným posunem vpřed v grafice. Konkrétně v realističtějším nasvícení, odrazech, částicových efektech a hezčím kouři od pneumatik. Nový sestřih z hraní:
Jinou inovací se stane přidání cutscén, kterých bude více než třicet, například pro oslavy jezdců, přípravy na start, vyhlášení vítězů či ikonická gesta pro jednotlivé osobnosti.
Systém MotoGP ID zase zařídí kompletní statistiky, abyste měli přehled o vaši výkonnosti v závodě, což pak půjde srovnat s ostatními hráči online.
Dále se hovoří o realističtější fyzikální simulaci jízdy či vychytané umělé inteligenci, která se přizpůsobí vašim zkušenostem. O vylepšené kariéře se dozvíme později.
Ale moc času nezbývá, jelikož vydání hry je plánováno už na 8. června pro PC/PS4/X1 (Switch později).