Princip multiplayeru Mount and Blade 2
Co čekat od Skirmish módu?
TaleWorlds na oficiálním blogu přiblížili, co můžeme čekat od multiplayerové části v Mount and Blade 2: Bannerlord (Xzone.cz).
Bude postaven na stejných základech jako minule Mount and Blade: Warband, tzn. vtahující zážitek, do kterého je snadné se zapojit, přesto nabízející hloubku a pestrost.
Jedním z režimů ve dvojce bude Skirmish, což je PvP mód šesti proti šesti lidem, bez botů. Klíčem k vítězství má být taktická vyspělost, strategické uvažování, týmová spolupráce a komunikace.
Hlavním principem bude asymetrie, protože snaha o vyvážení různých hráčských tříd jako v jiných hrách by zde nejspíš nefungovala a byla by nerealistická.
Ve hře tedy bude omezený počet narození v závislosti na kvalitě volby vaší třídy. Proto tvůrci vymysleli systém bodů, které si můžete rozdělit během každého kola. Jednotky vyšší kategorie s lepší výbavou stojí více bodů, což omezuje, kolikrát si je každý hráč může zvolit. Zatímco ty slabší jednotky stojí méně bodů, čili lze si s nimi dovolit umřít vícekrát. Nevyužité body se po konci kola převedou do toho příštího, což týmům otevře taktické možnosti.
Pro zachování rychlosti hry při taktické hloubce bude cílem bojovat o určitá místa na mapě. Čili taková adaptace systému z Captains módu, kombinovaná se systémem morálky, která bude nutit týmy k aktivitě. Všechny mapy pro Skirmish mají být speciálně vytvořené, žádná recyklace odjinud.