Příliš brzké ohlášení Uncharted 4 a The Last of Us 2 už nechceme opakovat, říkají Naughty Dog
Jak to bylo škodlivé? + půlminutová reklama na seriál.
Svou vinu či špatné řízení studia managmentem nezmínil. Starší výpovědi z Kotaku o údajně toxické pracovní kultuře v Naughty Dog, kdy práce musela být hotova stůj co stůj, kvůli čemuž odešlo 70 procent designérů i grafiků, což pak vedlo ke skluzům a stresu v tzv. crunch-time období, tak zůstaly bez reakce. Namísto toho bylo za důvod označeno něco úplně jiného...
"Oznámili jsme The Last of Us 2 i Uncharted 4 zbytečně příliš brzy. To způsobilo problémy, co se týče našeho vybalancování práce a života," přiznal společný prezident firmy Neil Druckmann.
Do budoucna by tuto chybu tedy už nerad opakoval a znamená to, že na ohlášení příštího projektu si počkáme podstatně déle, zaznělo na ComicBook.
Pokud by prý s ohlašováním dřívějších her trochu počkali, pak by si mohli více pohrát s termínem vydání a přistoupit odlišně k výrobě her. Čili pro multiplayerový projekt The Last of Us a další hru se z toho poučí a řeknou o nich něco více až v moment, kdy budou hry víceméně připraveny k vypuštění.
Zatím poslední titul, The Last of Us 1 Remake, představili až na červnovém Summer Game Festu, pouhé tři měsíce před vydáním.
Z MP odbočky The Last of Us zatím ukázali jen dva artworky, vždy po půl roce.
Tady je jinak nový půlminutový spot na brzký seriál, který dorazí už za pět dnů: