Přiblížení kosmického hororu Quantum Error pro PS5
Mezi Dead Space a DOOM 3.
Jednou z prvních oznámených her po PlayStation 5 byl v minulých týdnech Quantum Error od TeamKill Media.
Nemá to být jen lekačka, kde na vás něco vyskočí zpoza rohu, nýbrž žánrově především střílečka se silnou atmosférou a bez sázky na skripty.
Vybavit byste si měli něco mezi stylem DOOM 3 a Dead Space, ale v pohledu z vlastních očí. Čili pomalý postup vpřed typickým sci-fi koridorem a herní mechanismy točící se kolem schopností hrdiny, kterým je hasič.
Občas dojde i na nějaké hádanky, kde musíte s nástroji otevřít určité věci či oblasti. Jinde zase nastane výbuch, pokud není místnost ventilovaná a otevřou se dveře, nebo se musí rozumně hospodařit se zásobami kyslíku.
Tvůrci také v rozhovoru pro GamingBolt uvedli, že se s příběhem inspirovali Lovecraftem a že nebude černobílý. Má jít o vyprávění, které bude částečně i osobní.
Quantum Error by vám mělo vydržet na nějakých 15 až 20 hodin. Podporován bude raytracing na Unreal Enginem, dále 4K v 60fps, nové funkce DualSense ovladače či 3D audio.
Vedle PS5 se hra objeví i na PS4, pro nějž bude vše optimalizováno až v úplném závěru, tzn. nebude se na starý hardware brát moc ohledů. Díky SSD se nebudou konat žádné loadovací obrazovky ani doskakování textur.
Verze pro Xbox Series X vyloučena do budoucna není, ale primárním cílením je PlayStation díky vztahům se Sony a zvyknutí si na vývoj pro tento systém.