Příběhový trailer a tři hodiny Psychonauts 2, přístupných pro úplná nemehla
Filozofie už od dob Monkey Islandu.
Srpnová (25.8.) xboxová exkluzivita (i pro PC) Psychonauts 2 se nám připomíná příběhovým trailerem.
Tato plošinovka a hopsačka očividně bude chtít zaujmout to samé publikum jako červnový Ratchet and Clank na konkurenční PS5, ale sází na úplně jiná lákadla než nextgen vlastnosti.
Trochu vášní vyvolala široká přizpůsobitelnost hry i pro úplné nováčky na herním poli. Budou moci upravit spoustu věcí v obtížnosti, například vypnout zranění při pádu z výšky, zařídit neporazitelnost či způsobit nepřátelům větší poškození.
Šéf vývojářů Tim Schafer oponuje, že kontroverze je zbytečná, protože tyhle věci byly součástí DNA Psychonauts už tři dekády, i je přinesly jiné hry, než vůbec Double Fine založil:
"Vždy jsme se snažili, aby naše hry mohlo hrát co nejvíce lidí. I do Monkey Island 2 jsme dali volby obtížnosti, protože jsme cítili, že existují skupiny lidí, kteří by chtěli zažít některé části hry, ale nejsou schopni se tam sami dostat, protože po cestě je spousta překážek. Ty jsou pro někoho zábavnou výzvou, ale pro jiné mohou být příliš složité. A není důvod, aby se kvůli tomu někdo z hraní vylučoval. Celé to ladí do naší filozofie".
Venku už jsou i tři hodiny z hraní Psychonauts 2: