Příští hry pro VR od Sony budou delší
Slib šéfa.
Jestli dosud bylo něco vyčítáno hrám pro virtuální realitu od Sony, tak to byl jejich menší počet, že se z nich někomu dělá špatně a že šlo ve většině případů o jednohubky.
Japonský výrobce PlayStation VR (Alza.cz) s tím však hodlá něco udělat, čímž teď nemyslíme ten nedávný patent o měření vašeho zdravotního stavu.
Shuhei Yoshida v rozhovoru pro japonský PlayStation Blog prohlásil konkrétně toto, což lze brát jako takový slib do budoucna:
"Hráčí chtějí hrát hry, které jim vydrží delší dobu. S ohledem na tato jejich očekávání jsem přišel se strategií pro tvorbu plnohodnotných her většího rozsahu v druhém a třetím roce. Počet titulů, které nabídnou hlubší herní zážitek, bude časem růst."
Jak tato slova dekódovat, to ví asi jen prezident celosvětových studií Sony. Buď otevřela šrajtofli a nasypala spoustu peněz do vývoje větších VR exkluzivit, anebo pravděpodobnější varianta, vymyslela nějaký model, nebo chcete-li zatraktivnění VR pro tvůrce třetích stran, aby vznikalo více titulů typu Resident Evil 7, které by byly jak pro normální hraní na PlayStation, tak měly i vydařený mód pro virtuální realitu.
Samotný Yoshida do tohoto svého plánu počítá nedávnou FPS Firewall Zero Hour, i nadcházející Astro Bot Rescue Mission. Naděje jsou vkládány i do adventury pro VR od tvůrce Dark Souls, Déraciné, která vyjde též do Vánoc, přesně 6. listopadu.