Příští konzole umožní v Assassinovi hladce cestovat mezi epochami
UbiSoft nastínil, co dovolí PS5.
Také vám připadá, že se v posledních dnech až nějak podezřele často mluví o příští generaci konzolí? Viz vynechání Forza Motorsport 8 příští rok nebo cílení Call of Duty 2019 a Starfield i na další generaci.
UbiSoft samozřejmě nemohl zůstat pozadu a až nečekaně konkrétně nastínil, jak budou jeho budoucí hry těžit z příchodu PlayStation 5 a nástupce Xbox One X.
"Díky nové technologii, které odbourá současné bariéry s nedostatkem paměti, budete moci například mít v Assassinovi (Alza.cz) více historických epoch v tom samém světě a hladce se mezi nimi prostřednictvím Animusu přesouvat. Nebo můžete mít odlišné oblasti světa prolinkované cestováním. Ve hrách typu Far Cry či Watch Dogs zase bude možné, že se odehrají v rozdílných zemích a přitom to bude pořád jeden a ten samý zážitek."
Lionel Raynaud, viceprezident kanadských studií UbiSoftu, dále v článku na korporátním webu prozradil, jak se rozhodují, které hry držet dlouho při životě a kdy je výhodnější přikročit k pokračování.
"Rozdíl mezi tím se rok od roku smazává. Pro každou z našich her máme čím dál větší dodatečnou podporu po vydání a žijí tak déle. I singleplayerové tituly, jako jsou akční adventury, mají nyní silný dodatečný obsah a hráči v nich tak zůstávají velmi dlouho. V budoucnu uvidíme hry, které s námi zůstanou napořád a jen do nich budou přibývat nové zážitky".
Pokrok v umělé inteligenci zase prý umožní lepší chování NPC postav, které budou mít větší paměť. Poprvé jsme to mohli vidět ve Far Cry 5, kde NPC věděli, co jste spáchali v jiných oblastech rozlehlého světa a mohli na to reagovat. UbiSoft prý už disponuje technologií, aby postavy působily lidštěji než dosud.
Režim Arcade, který byl ve Far Cry 5, prý bude přenesen i do dalších her francouzského vydavatele. V The Division 2 se zase máme těšit na románky a hrdiny, kteří více žijí běžný život a více se s nimi sžijete. Vývojáři z analýzy chování hráčů jedničky zjistili, že by o to byl zájem. Dle těchto dat, co se hodně hrálo a co naopak ne, prý hodně čerpají, když díky nim vědí, co je pro hráče zajímavé. Když mají ve hře 500 postav, každá s vlastním příběhem, mohou se prý rozhodnout, které se budou líbit určité cílové skupině hráčů.